Selasa, 18 Ogos 2009

RAHSIA CINTA MELALUI WARNA




Cinta terbentuk dari gabungan dua hati. Keserasian dan persefahaman adalah inti utama sesebuah percintaan. Namun mungkin ramai yang tidak tahu bagaimana cara untuk mengukur keserasian dan persefahaman dalam percintaan dari hanya melihat melalui mata kasar sahaja.

Apakah jenis warna kesukaan kamu dan juga si dia? Adakah kamu mempunyai cita rasa yang sama? Jangan ingat menyukai warna yang sama kamu berdua sudah rasa serasi. Cinta perlu ada dua kombinasi warna yang berlainan dan serasi barulah ianya boleh dikategorikan sebagai pasangan yang ideal. Berikut adalah semakan rahsia cinta di sebalik warna.

Hijau + Oren
Kombinasi warna yang agak kurang serasi kerana kedua-duanya manja. Setiap kali bertemu kamu dan si dia masing-masing mahukan perhatian. Apabila kedua-duanya gagal mendapat perhatian antara satu sama lain mulalah perang dingin. Cara terbaik kedua-duanya haruslah berbincang apa yang pasangan mahukan dan sama-sama berusaha untuk meberi perhatian antara satu sama lain.

Merah + Biru
Biru seorang yang suka beralah dan berjiwa lembut. Kebanyakan orang yang suka warna biru adalah orang seni. Merah pula agak agresif orangnya dank eras hati. Kalau boleh setiap yang diingini harus diturutkan. Tetapi untunglah mendapat pasangan yang boleh bertolak ansur. Walaubagaimanapun janganlah terlalu mendesak kerana kesabaran seseorang ada batasnya.

Merah + Oren
Sama-sama agresif dan tahan lasak. Pasangan ini gemarkan aktiviti yang mencabar. Mereka jarang meluahkan rasa cinta antara satu sama lain kerana lebih suka mengamalkan konsep “sendiri mahu ingat”. Namun hal cinta mereka tidak padan untuk bersama kerana tiada perasaan rasa cinta. Sebaiknya si merah dan si oren perlu di pertemukan dengan insane yang romantic dan boleh buat mereka lupa seketika tentang dunia mereka dan beralih kepada dunia cinta.

Biru + Hijau
Sempurna! Ini adalah pasangan yang paling ideal. Kedua-duanya pengasih dan penyayang. Namun adakalanya dua pasangan ini seperti tidak ada jodoh. Ada saja cabaran dan halangan mereka dalam bercinta. Walabagaimanapun biar sekuat mana badai melnda, sejauh mana mereka terpisah namun hati mereka tetap ingat satu sama lain. Oleh itu untuk si biru carilah pasangan si hijau. Cinta kamu berdua memang romantis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan